Min helg

Hej!
Jag har haft en väldigt bra helg och jag har både hunnit plugga och tagit det lugnt. Igår vakande jag vid nio och klockan nio satt jag på bussen på väg till Danne där vi åt frukost tillsammans. Sedan tog vi bussen för att kolla på filmen Gravity som började klockan ett. Det var en väldigt bra film och ända sen jag såg den på reklam på tv har jag velat se den. På eftermiddagen/kvällen pluggade vi, lagade mat och sen kollade vi på Så mycket bättre innan vi satte på filmen Berättelsen om Pi som ingen av oss hade sett. Idag har jag pluggat och bara tagit det lugnt, mamma hämtade mig vid sex tiden och nu har jag precis ätit middag. Ikväll kommer jag plugga lite och sen kommer jag kolla på solsidan och Helenius hörnan innan jag går o lägger mig. Hoppas ni har haft en bra helg! :)
En bild från i somras.
COPYRIGHT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0