Nyklippt!

Hej!
Den här veckan började på ett annorlunda sätt, innan jag gick till skolan så klippte jag mig. Det var nästan fyra månader sen sist (alltså innan sommarlovet), vilket är fööör lång tid. Så mitt hår var verkligen slitet och ganska svårskött pga jag fick massa tovor hela tiden osv. Frisören klippte av allt det slitna och det blev ungefär 8 cm som försvann. Det känns så fräscht nu och jag trivs verkligen i min nya frisyr som dock bara blivit kortare.
Skoldagen var bra och klockan fyra var jag hemma. Jag har pluggat under eftermiddagen och nu ikväll kollade jag på fotbollsgalan, hoppas ni haft en bra dag! :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad skönt med nyklippt hår! :)

2013-11-14 @ 15:03:44
URL: http://sarabacksbacka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0