Överraskning

Hej!
Jag är väldigt trött nu och vill egentligen bara sova, men tänkte skriva ett litet inlägg innan jag gör det. Dagen idag har varit bra både i skolan och efter. Skoldagen var lång, men inte alls ansträngande, jag hade 3 timmars håltimme mitt på dagen och dagen slutade med massage i idrottshallen. Efter skolan satte jag på mig träningskläder på en gång och gjorde bananpannkakor till mellis. Jag räknade lite matte och mitt bland alla tal kom min syster in i rummet, snacka om att jag blev förvånad! Hon hade inte sagt att hon skulle upp till Stockholm och överraskade mig. Jag blev så otroligt glad och kunde inte låta bli att fälla en tår.
Från 18-19 gick jag på ett roligt och jobbigt pass och sedan har jag pluggat ytterligare lite matte nu på kvällen. Hoppas ni haft en lika bra dag som jag! :)
En del av min otroligt fina familj! :)
 COPYRIGHT!

Kommentarer
Postat av: Sara

Oj vad roligt med oväntat besök! :) Kram

2013-11-29 @ 18:32:35
URL: http://sarabacksbacka.blogg.se
Postat av: FARMOR marita

så roligt att se er alla ,,,,kan man få en bild?

2013-12-02 @ 17:57:32
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Vad fint och kul :)

2013-12-14 @ 01:11:58
URL: http://wiilow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0