Rolig första dag efter lovet

Hejsan!
Idag var det första skoldagen efter ett väldigt skönt höstlov! Det var lite jobbigt att gå till skolan, för jag hade gärna velat ha lov ett litet tag till. Jag hade dock en jätterolig dag i skolan, vilket gjorde det mindre jobbigt. Sedan fick jag reda på vad jag fick för betyg på min biologirapport och på ett kemiläxförhör och jag är nöjd med dem båda. Efter skolan har jag bara pluggat matte och innan jag somnar ska jag läsa lite biologi. Jag har nämligen både biologi och matte prov på fredag och båda är viktiga prov som jag måste plugga mycket till. Hoppas ni haft en bra dag! :)
En bild som jag tog för några veckor sedan i mitt rum.
COPYRIGHT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0