Senaste dagarna

Hej!
Jag har varit väldigt dålig på att blogga de senaste dagarna, men jag har haft mycket i skolan och det har varit en tuff o jobbig vecka. Men samtidigt som den har varit bra o rolig tack vare de underbara människorna i min klass och alla andra fina människor jag har runt om mig hela tiden. I onsdags var jag i stan med Johanna och Lovisa för vi hade resursdag (förutom att jag hade utvecklingssamtal på morgonen) och då bestämde vi oss för att åka och kolla i affärer och sedan kolla på Catching fire som hade premiär då. Filmen var så otroligt bra och spännande och skulle vilja se den om och om igen! Sen har jag mest pluggat och igår när jag kom hem från skolan plockade jag ihop min grejer och åkte till Danne och spenderade min fredagkväll där.
Idag har jag haft en väldigt bra och mysig dag. Vid tolv tiden kom mamma och hämtade mig och så åkte vi till Farsta centrum där vi gick runt och kollade i affärer, åt en riktigt god lunch och en bra dag tillsammans. Den här veckan har jag redan köpt julklappar till fyra personer så det känn riktigt bra! Nu har jag bara de svåraste kvar att köpa, men som tur var är det en månad kvar till julafton så jag har en hel del tid att kunna tänka ut det. Idag fick även hem ett par träningsbyxor som jag länge har letat efter och nästa vecka ska jag komma igång med träningen och ska jag börja träna på sats, vilket ska bli väldigt kul!
Nu ligger jag o kollar på en film på swefilmer, men vet inte hur länge till jag kommer orka vara uppe för jag börjar bli så otroligt trött! Ha det bra! :)
COPYRIGHT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0