Temavecka i skolan

Hej!
Igår satt jag med en biologiuppgift till o från hela dagen och på eftermiddagen lyckades jag somna och sov i en timme. Sen åt jag middag och kollade på solsidan och Helenius hörnan som mina söndagar brukar se ut. Hela den här veckan i skolan har vi temavecka och kommer alltså inte ha några vanliga lektioner över huvudtaget, vilket är skönt. Men samtidigt är det ganska tråkigt att sitta o lyssna på föreläsningar och filmer, för det kan bli ganska långtråkigt. Jag har dock ett matteprov på måndag så då kan jag lägga all energi på det hela veckan och slippa tänka på massa andra ämnen. Om en liten stund kommer en tjej komma hem till mig och hjälpa mig med matten så vi får se hur det kommer gå, hoppas ni haft en bra start på den här veckan! :)
COPYRIGHT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0