Toppendag!

Hej!
Det har verkligen varit en bra dag idag, jag sov hur gott som helst inatt och kände mig utvilad. På morgonen började jag med idrott, vilket var skönt och sen har jag haft en fortsatt bra och rolig dag i skolan. Jag slutade klockan tio i fem och sen blev jag hem skjutsad av mamma som precis skulle hem. Jag var hemma i ungefär en timme och då ringde jag till min tränare och sa att jag bestämt mig för att sluta på fotboll. Jag tycker inte det är lika kul längre och jag har verkligen inte den tiden nu på gymnasiet då träningstiderna inte passar mig. Jag får se om jag blir sugen igen till våran, men det är då. Om en vecka jag ska på första träningen efter uppehållet och säga "hejdå" och hämta mina fotbollsskor.
Ikväll har jag haft en bra kväll, jag åt på resturang med min familjs kompisar och sn har jag pluggat och kollat på Grey's Anatomy. Hoppas ni haft en bra dag ni med! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0