Bananpannkakor med blåbär

Hej på er!
Idag fick jag verkligen sova ut ordentligt kände jag. Jag vaknade strax efter tio, men jag låg kvar i nästan en och en halvtimme bara för att jag inte orkade gå upp. Jag åt i alla fall en jättegod brunch som bestod av bananpannkaskor och blåbär. Ikväll skulle jag egentligen träffas min kompis, men hon är sjuk så vi ska ses en annan dag i stället. Nu ställer jag mig bara en fråga, vad ska jag göra nu? Jag måste plugga och det ska jag göra idag också, men jag vet inte vad jag ska göra ikväll. Min mamma ska iväg på middag så jag kommer vara ensam ikväll. Jag tror att jag bara kommer plugga resten av dagen eller så hittar jag på något med någon kompis eller så. Hoppas ni får en fortsatt bra dag! :)
COPYRIGHT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0