Grym dag i skolan!

Hej!
Idag hade jag en riktigt bra dag i skolan. Jag o en kompis hade väldigt kul idag och skrattade en hel del. Det var ett tag sen jag hade så kul i skolan. Alla lektionerna idag bra och ingen kändes särskilt jobbig. Både igår och idag hade vi även box pp idrotten, vilket har varit väldigt kul! Med gud vad mina armar/rygg gör ont nu. Det är i alla fall kul att idrottslektionerna verkligen blir som riktiga träningspass och vi gör nya saker varje vecka.
Dagen har som sagt varit bra i skolan, men sen jag kom hem från skolan har dagen varit sådär. Blev väldigt trött och var tvungen att plugga, egentligen hade jag velat gå och lägga mig mycket tidigare, men det gick tyvärr inte. I morgon är det i alla fall fredag och det känns väldigt skönt, även om jag kommer vara tvungen att plugga typ hela helgen är det skönt att slippa ha lektioner hela dagarna. Ha det bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0