Höstlov!

Hej!
Nu är det äntligen höstlov och det ska bli så skönt att få vara ledig från skolan i en vecka. Jag känner att jag behöver det, även om jag vet att jag måste plugga en del under lovet, men men. Idag var det en kort sista dag i skolan, slutade 11.40 och sen åt jag lunch i skolan innan jag gick. Jag och min kompis Lovisa gick till en affär tillsammans där jag skulle köpa en grej (kan inte nämna det här i fall den personen skulle läsa det här inlägget). Efter jag handlat klart gick jag och Lovisa hem till mig, snackade och räknade lite matte, vilket var kul! Sen när hon åkt hem kom Danne och var här ett tag innan han också behövde åka hem.
Ikväll har jag kollat lite på idol, tagit det lugnt och packat. I morgon ska jag nämligen till Skåne och tåget går redan klockan nio på morgonen till Hässleholm så jag måste gå upp tidigt. Nu ska jag sova så jag inte är allt för trött i morgon, ha det bra :)
COPYRIGHT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0