Jag <3 helg

Hej!
Nu är det helg igen och veckorna går väldigt fort tycker jag! Helgerna går alltid så fort, men det är fortfarande lördag nu i alla fall, vilket känns skönt. Igår var det en skön dag i skolan och eftersom det var kanelbullens dag så fick vi bullar i skolan, mums! En den av min fredags kväll spenderade jag hos mina grannar. Jag vaktade nämligen deras 7 åriga tjej. Vi gjorde lite allt möjligt, bland annat spela fotboll, byggde lite med lego och sen kollade vi på film och ät chips innan hon skulle gå och lägga sig. Jag var där i ungefär fyra timmar och sitta barnvakt där är något jag gärna gör igen! När jag kom hem kollade jag på idol med mamma och Sebastian och sen vid ett tiden somnade jag.
Idag har jag pluggat under förmiddagen och just nu sitter jag på tåget på väg in till stan för att ha fotbollsavslutning. Vi kommer äta på en restaurang och den kommer vi kanske gå o bowla. Ha en fortsatt bra lördag! :)
Har lite bild brist så det blir en bild som jag tog för några dagar sedan.
COPYRIGHT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0