Oktober är här

Hej!
Igår kväll satt jag på ett möte i två timmar med lag för att diskutera lagets framtid. Vi är nämligen väldigt få och om vi inte får ihop fler folk kommer laget förmodligen läggas ner. Fotbollen är något jag länge funderat över, jag vill fortsätta för det är kul, men om man kommer till träningen och så är man 5 personer som ska träna är det inte lika kul längre. Vilket sedan leder till att man tröttnar på fotbollen överhuvudtaget. Jag har ingen lust alls att byta lag för det har jag gjort för många gånger nu och nästan varje säsong har jag spelat med nya människor även om det varit från samma förening de senaste åren. I vilket fall som helst så får vi se hur det blir, på lördag ska vi i alla fall ha avslutning så det ska bli kul!
Idag började vi med fotografering i skolan och sen fortsatte den långa skoldagen som slutade tio i fem. Efter skolan gick jag hem till mormor där jag åt världens godaste middag och sen satt jag och pluggade lite. När mamma kom o hämtade mig åkte vi till Coop där vi hämtade ut ett paket. Jag beställde nämligen hem en jacka för några dagar sedan och nu har den äntligen kommit! Jag är hur nöjd som helst och den är verkligen perfekt, bild på den kommer komma upp om någon dag för jag har ingen bra bild på den just nu. Så länge får ni nöja er med den här bilden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0