Pizza Hut

Hej på er!
Idag har det varit en lång dag, gick i skolan från åtta till fyra. Dock så hade vi håltimme på tre timmar och det var vid lunch så jag o några i klassen åkte in till stan och åt lunch där. Vi åt buffé på Pizza Hut, vilket jag faktiskt aldrig gjort innan jag det var sjukt gott! Sedan åkte vi tillbaka till skolan och hade mattelektion innan vi slutade. En till positivt sak idag var att vi hade fotboll idag på idrotten, vilket var väldigt kul! Nu ska jag snart äta middag och sen ska jag till min pojkvän där jag ska sova i natt. Jag har en del plugg så jag ska fortsätta med det när jag kommer hem till honom. Hoppas ni haft en underbar dag! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0