Resursdag

Hej på er!
Jag har inte bloggat sen i måndags och under de dagarna har jag haft det bra. Jag har haft roligt i skolan, har dock haft ett prov och i morgon har jag läxförhör i biologi. Fast det har i allmänhet inte varit en jobbig vecka i skolan utan mest rolig! Idag hade jag resursdag, vilket betyder att det inte var någon skola för mig. Jag var uppe tidigt, tränade, pluggade biologi och sedan åkte jag in till stan för att leta efter några grejer som jag behövde köpa. Jag hittade dock inte allt jag letade efter, men jag ska ta någon dag på lovet för att shoppa. Det är bland annat träningskläder och skor jag är ute efter.
Ikväll blev det sushi till middag och sen har jag städat mitt rum, lyssnat på musik och snapchatat en hel del med en kompis i klassen. Vi hade så himla roligt och det var verkligen höjdpunkten på denna dag! Nu ska jag sova, hörs i morgon:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0