Tågresan (skriven av Malins lillasyster)

Hej, det här är Gabriella Malins syster!
Jag är 10 år och jag gillar att hålla på med Malins mobil.jag gillar hundar spela fotboll och dansa! Men nu så pratar vi inte mer om det utan  hur det har gått på tågresan.
Jo först så satt vi bara och höll på med mobilerna och sen så åt vi lite mat och tog tuggummi, jag fick kex choklad av Malin.sen spelade vi lite kort och jag åt lite yoghurt när vi hade spelat klart efter ett litet tag åt Malin pasta sallad och jag tog mina plättar fast dom var inte goda! Sen höll vi på med mobilerna igen  och jag tjatade på Malin att jag ville ha fika och efter ett litet tag gick Malin och köpte ostbågar till mig!! Och efter ett tag gnällde jag om att jag ville ha den sista kex chokladen och jag fick den, vi gick på toa och sen så vilade vi en liten stund. Och att vi har lärt oss lite om Danne (en kille vi träffa på tåget)
Och det viktigaste och sista är att i hytten precis bredvid oss sitter bloggaren Andrea Hedenstedt och hennes pojkvän!!!!! 😱😃😃

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0