Vattendroppar

Hej på er!
Jag vet att jag inte bloggat på evigheter, men jag har verkligen haft fullt upp i skolan. Jag har matte prov i morgon så hela dagen igår och hela dagen inte har jag och ska jag plugga matte. Så det jag gjort de senaste dagarna är att gå i skolan och sen när jag kommit hem har jag pluggat. Idag har jag en lång dag i skolan, jag går enda till klockan fem så det kommer bli en tung dag. I kväll är det säsongs premiär av Grey´s Anatomy säsong 10, men det kommer jag tyvärr missa eftersom jag måste plugga matte. Jag kommer spela in det och sen kolla på det någon dag då jag har tid istället. Nu ska jag till skolan, hoppas ni får en bra dag! :)
COPYRIGHT!

Kommentarer
Postat av: aina [fotoblogg]

Fin bild :)

2013-10-09 @ 11:37:10
URL: http://ainaphoto.blogg.se
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Jättefin bild!
Många kramar ♥

2013-10-10 @ 19:58:49
URL: http://wiilow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0