Hösten är på väg

Hej!
Då var det måndag igen och det betyder skola för min del. Det har regnat till o från hela dagen och när det väl regnat har det öst ner. Det ska tydligen bli så hela veckan också, så nu verkar hösten komma på riktigt. Min första dag på den här veckan har bestått av massa pluggande. Tog bara en paus när  idol var.
Nu ska jag sova och jag inser nu att det inte kommer bli så mycket timmars sömn inatt, runt 7 timmar och jag vill helst ha 8-9. Jag ska nämligen upp lite tidigare i morgon för att göra lite läxor innan skolan och då kan det bli så ibland. Jag hoppas verkligen att jag orkar gå upp i morgon, så jag inte råkar somna om, vilket händer lite då o då. Hoppas ni fått en bra start på veckan! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0