Stänga ögonlocken för en stund

Hejhej!
Det har varit två hektiska dagar för mig och jag har så mycket i mitt huvud just nu! Vet knappt vad som hänt på vilken dag eller vad jag ens gjort den här veckan. Det är lite läskigt när man tänker till. Jag har i alla fall gått i skolan och sen har jag pluggat hela eftermiddagarna o kvällarna. I alla fall så mycket jag orkat för tröttheten har tagit över ibland. Idag till exempel så skulle jag plugga lite men var så trött så jag ville vila lite och då somnade jag såklart i soffan. Sen under kvällen har jag kollat på tv, vilket aldrig händer nu för tiden. Kollade på hela Sverige bakar och gud vad sugen man blev på att äta allt!
Igår var jag i alla fall hos mormor och åt middag, vilket var väldigt trevligt o mysigt! Jag ska ta och komma dit oftare för det är så nära från skolan och dit.
Nu ska jag i alla fall sova och i morgon är det fredag så det längtar jag verkligen till! Ha det bra! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0