Vardag

Hej hej!
Nu har det gått tre dagar av den här veckan och jag längtar så mycket till helgen! Jag kommer dock vara tvungen att plugga en hel del då, för jag har kemi prov på måndag, men ändå! Helg är alltid skönt även om man måste plugga, jag har andra roligare saker att se i fram emot!
Idag slutade jag tio i fem och sen jag kom hem har jag inte orkat göra så mycket. Jag kommer plugga lite ikväll, men jag börjar tidigt i morgon så det är viktigast att jag somnar tidigt ikväll. Jag har fotbolls träning sen på kvällen och jag hatar att vara så trött att man somnar innan träning o så. På min träning igår regnade det exakt hela träningen, det var dock ganska skönt, men träningen i allmänt gick sådär. I början gick det helt okej, men sen när vi skulle spela två lags spel började jag må illa och var tvungen att gå av. Jag har ALDRIG gått av innan, men jag behövde bara vila lite o dricka lite vatten, det gick över då och jag kunde fortsätta spela.
Hoppas ni haft en bra dag! :)
Det här är en bild som jag tog i söndags, det blir sällan att jag fotar nu för tiden, men ibland kan jag inte låta bli.
 COPYRIGHT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0