Skola i morgon

Hej!
Det enda jag har gjort idag är att flytta över möbler till mitt nya rum och skrivit/tränat på mitt svenska tal jag ska hålla i morgon. Jag började med att flytta klart alla saker, vilket jag var klar med strax efter lunch. Sedan skrev jag klart mitt tal och tränade på det så jag kan det hyfsat bra i alla fall. Jag har knappt varit ute idag trots det fina vädret, men ibland får man prioritera vissa saker. Det känns i alla fall skönt att jag hann byta rum innan skolan började så nu är det bara lite småsaker kvar som tex sätta upp gardiner och tavlor, men det får jag vänta med till nästa helg. Nu är lovet slut och det har faktiskt varit en av de bättre loven måste jag säga, har haft det hur bra som helst! Hoppas ni haft en bra påskledighet ni med! :)

Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Spännande med rummet. Hoppas det går bra i skolan imorgon. Kram.

2014-04-22 @ 00:13:14
URL: http://wiilow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0