Soligt

Hej!
Nu har de två sista dagarna här hos pappa gått och det har varit så mysigt att vara här! Vi har hunnit övningsköra varje dag och det har bara gått bättre o bättre så det är jättekul! Igår och idag har vi även tränat på gymmet och igår sprang jag ungefär 6 km på löpbandet och idag blev det 1.5 mil på Crosstrainingen. När jag sprang igår var det första gången på väldigt länge plus att jag inte alls är van att springa på löpband, vilket har lett till att jag har fått ont i höfterna. Förmodligen på grund av överansträngning, men det går säkert över snart. Ikväll var det en riktigt härlig kväll då vi grillade ute (som ni kan se i videon nedan) och sen kollade vi på film. Nu ska jag sova då jag redan ska upp klockan 7 i morgon för att ta tåget hem som går klockan nio. Hoppas ni haft en härlig dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0