Dubai dag 3 - Burj al arab

Hej!
Idag är jag nästan helt frisk, vilket känns såååå skönt! Ska dock inte skynda med att träna, för jag vill verkligen vara säker på att jag mår helt bra. Idag började vi dagen vid poolen, vilket var jätteskönt! På eftermiddagen efter vi vilat en stund tog vi taxi till ett ställe där de sålde massa guld där vi gick runt o kollade. Vi kollade även på olika kryddor som de sålde där, exempel kanel, mandarin, kastanj o sulfat såg jag även att det fanns. Sist tog vi taxi till ett ställe där det fanns en massa restauranger längst en kanal/vattnet, vilket var jättemysigt! Man kunde även se det kända hotellet Burj al arab därifrån. Det har varit ännu en bra dag o ser fram emot morgondagen då vi ska ut till öknen! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0