17 år i morgon

Hej!
Nu är lovet slut för min del och idag var jag i skolan för första gången på två veckor. Sammanfattningsvis hade jag ett bra lov och jag var lite så taggad på att komma tillbaka. Men för att vara den första dagen var den bra, hade endast två lektioner, vilket var hur skönt som helst. Efter skolan pluggade jag matte hela tiden tills nu kan man säga. Jag har nämligen prov på torsdag och måste därför plugga mycket till det.
I morgon är det min födelsedag, vilket är kul! Ska bli spännande o se va jag får för presenter. På kvällen kommer jag o familjen med respektive till oss alla att gå på resturang. Kopanang heter den och jag har varit där en gång innan och sist kommer jag ihåg att det var riktigt mysigt. Hoppas ni haft en bra dag! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0