30-20-10

Hej!
Då var det måndag igen och idag var det en lång dag för vi mig i skolan. Jag började klockan åtta med mattelektion och sen avlutade jag med samhällskunskap och då var klockan halv fyra. Jag skulle egentligen gått i skolan till halv fem, men när vår lärare sa att man fick jobba med några frågor på valfri plats gick alla. Jag var redan klar med dem så nu sitter jag här hemma och passar på och blogga lite innan jag ska börja räkna matte och biologi. Senare ikväll ska jag på ett pass som heter 30-20-10 med mig mamma, det är ett intensivt pass så det varar endast i 30 minuter så jag kommer plugga mer sen när jag kommer hem.
Idag när jag ska träna ska jag ha på mig min fina sport bh som jag fick av mina vänner i födelsedagspresent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0