Dagarna som varit

Hej!
Just nu sitter jag i bilen på väg till Väla (ett shopping center) där jag ska kolla liten affärer idag. Min lillasyster ska nämligen till busfabriken och då ska jag vara där under tiden.
Jag är i Skåne nu och kom ner hit i onsdags kväll. De dagarna jag varit här har jag mest tagit det lugnt för jag har inte mått helt bra. Är förkyld (vilket iof är mycket bättre nu) och har varit väldigt trött av olika anledningar. Jag har lyckat plugga lite men i morgon har jag bestämt att jag ska sitta hela dagen så jag får lite gjort innan jag åker en igen. Hoppas ni haft det bra! :)
Här är en bild från instagram där det är olika bilder från 2013. Det kommer komma upp en års resumé, men den är långt ifrån klar så den kommer komma upp inom en vecka ;)
COOYRIGHT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0