Heeeeeelg

Hej!
Idag är det äntligen fredag vilket betyder att jag har helg framför mig. Åå vad jag älskar helger, även om de ofta är fyllda med en massa plugg så får jag sova ut hur länge jag vill och behöver i alla fall inte sitta i skolan hela dagen. Efter skolan idag gick jag till gymmet och var där i två timmar, därefter handlade jag middag med mamma och ikväll blev det tacooos! Under kvällen har jag kollat lite på paradise hotel avsnitt som jag missat och sen fixat lite andra småsaker som behövde göras. Nu tänkte faktiskt sova för jag har en lång dag framför mig i morgon. Jag kommer först och främst plugga i morgon, men sen ska jag förmodligen in till stan med min pojkvän och därefter sover vi hos honom. Det blir nog inte att jag bloggar något i morgon, men jag hoppas ni får en underbar helg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0