Min födelsedag

Hej!
Nu ligger jag i sängen och bloggar från min nya dator som jag fick igår på min födelsedag. Igår hade jag verkligen världens bästa dag och jag är så tacksam över alla som var med och gjorde den så bra. På morgonen kom min mamma och syster in och sjöng för mig och jag fick öppna presenter och sedan åt vi frukost tillsammans. Jag brukar äta frukost på sängen på födelsedags morgonen, men jag ville äta med min familj vid bordet istället.
I skolan fick jag flera överraskning som jag blev väldigt glad över. Först när jag kom till mitt skåp satt det fast en ballong där och lite senare på dagen när jag öppnande mitt skåp fann jag ett paket från Johanna och Lovisa, så otroligt snällt! Efter en lång dag i skolan kom jag hem, strax efter jag kommit hem kom min pojkvän till mig och efter någon timme kom resten av familjen. Vi tog bilen in till stan där vi åt på resturangen Kopanang, det var hur god mat som helst och allt var toppen. Jag hade verkligen en jättebra födelsedag och det kunde inte ha blivit bättre. Här är några bilder från när vi åt på resturangen.
COPYRIGHT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0