Skönt med fredag

Hej!
I natt lyckades jag sova 9  timmar, vilket verkligen känns för jag är väldigt pigg trotts att jag har skrivit nationellt prov i matte hela dagen. Om det var möjligt skulle jag vela sova nio timmar varje natt och därför ska jag verkligen försöka med det i fortsättningen, för det är så skönt att vara pigg istället för trött. Provet idag kändes i alla fall bra och jag hoppas verkligen att det gick bra också eftersom det är så viktigt.
Nu är jag hemma och om en liten stund kommer min pojkvän som ska vara här ikväll. Min mamma åkte nämligen till Lund idag för att hälsa på min syster och därför kommer jag vara ensam hela helgen så det ska bli mysigt med lite sällskap ikväll för i morgon kommer jag vara ensam. Dock kan jag tycka att det är skönt med ensamtid, men inte för mycket. Hoppas ni får en fortsatt bra fredag! :)

COPYRIGHT!

Kommentarer
Postat av: Linda Risberg

SV: tack så mycket fina du! :*

2014-01-24 @ 21:10:04
URL: http://lindarizberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0