Speciell lördag

Hej!
Idag har jag verkligen haft en bra dag trots att jag var tvungen att vara i skolan en stund på förmiddagen.
I morse började jag med att göra en jättegod frukost till mig och mig pojkvän, dock kunde jag inte njuta av den så mycket då jag behövde göra iordning mig och gå till skolan. Anledningen varför jag var i skolan på en lördag berodde på att vi hade öppet hus på vår skola och då skulle alla vara i skolan och ha bland annat några lektioner så de som kommer ser hur det kan se ut på en lektion. Jag hade två lektioner i skolan, matte och biologi och sen vid tolvtiden (då jag slutade) tog jag mig till gymmet. Idag gjorde jag mitt träningsprogram (som jag fått av min PT) för första gången och gud var det var jobbigt! Efteråt var jag helt slut i kroppen och det var väldigt skönt att komma hem och bara kunna ta det lugnt! Under eftermiddagen har jag räknat lite matte och sen fortsatte jag att kolla på filmen White house down som jag började kolla på igår kväll, en riktigt bra film tycket jag! Nu ska jag göra iordning lite frukt och sätta på en film. Ha det bra! :)
En bild på middagen jag åt idag, två måltider äta i sängen, love it!
COPYRIGHT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0