Svart och vitt

Hej!
Jag kan börja med att berätta att igår hade jag en riktigt bra dag, jag slutade vid halv ett och direkt efter det gick jag och tränade på gymmet där jag körde mitt träningsprogram. Hemma sen pluggade jag, tog det lugnt och sen på kvällen gick jag och min mamma på ett yoga pass, vilket var väldigt skönt. Att gå på yoga efter man kört styreträning rekommenderar jag verkligen för man blir så mjuk o skön i hela kroppen efteråt.
Idag hade jag inte en lika bra dag för dagen i skolan var väldigt lång och vi fick ännu fler läxor och jag som tycket att vi redan har en massa. Den här helgen kommer definitivt bli ett plugg helg även om jag helst bara hade velat ta det lugnt. Nu ska jag sova för att få så mycket sömn som möjligt, i morron börjar jag dock inte förrän kvart i elva pga två inställda lektioner, men jag vill hinna plugga lite på morgonen också. Hoppas ni haft en härlig dag :)
COPYRIGHT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0