Träning och plugg - dag

Hej hej!
I morse gick jag upp i ganska hyffsad tid för att hinna gå på ett spinning puls pass som gick klockan elva. Det gick väldigt bra idag, men jobbigt var det! Nu ska jag duscha och sen ska jag hoppa i myskläderna och plugga,bland annat matte och kemi. På tisdag har jag kemiprov om bara en och en halv vecka har jag nationella prov i matte som är väldigt viktigt. Lite senare kommer det kanske komma upp bilder från igår när vi firade mig, men jag får se hur långt jag hinner med pluggandet först.
Så gott efter träning! :)

COPYRIGHT!

Kommentarer
Postat av: ida foto. ♛

åh äggmacka är så gott!

2014-01-18 @ 20:22:08
URL: http://prinsesc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0