Sötaste jag sett!

Hej!
Idag sov jag verkligen ut och åt en helt underbar god frukost, då mamma hade varit och köpt jordgubbar, melon och massa annat gott! Under hela dagen har jag varit hos Danne då vi började med att gå ut och springa 5.3 km tillsammans, vilket kändes bra! När vi sedan gick tillbaka såg vi ett rådjur springa iväg och när vi kom längre fram kunde vi se en rådjursunge som var hur liten som helst! Jag tog en bild på håll, men vi vågade inte gå för nära i fall mamman skulle komma tillbaka.
Nu ska vi snart äta middag och sen blir det fotboll större delen av kvällen :)
Jag lyckades ta en bild på avstånd, men genom att zoma in och redigera lite blev det en bra bild! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0