Taco-kväll + VM

Hej!
Idag började jag dagen med att arbeta då jag gjorde trädgårdsarbete utanför mammas kontor. Det jobbiga var dock att det ösregnade konstant hela tiden så jag var inte lite kall och blöt när jag kom hem. Men det kändes bättre när jag kom hem, då jag tog en lång varm dusch och sen kröp jag ner i soffan bredvid min pojkvän. Ikväll blev det tacos till middag framför fobolls VM, vilket blev pricken över i:et på den här dagen.
Idag tänkte jag först träna, men jag hade ingen lust när jag kom hem så det blir en extra vilo-dag för mig helt enkelt. Snart jag ska faktiskt gå och läggga mig för i morgon ska jag upp tidigt då vi i familjen ska upp till gävle till våra kompisars landställe där vi ska fira midsommar + 50-års fest.
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Det är bra tack!

Haft en bra dag?

2014-06-19 @ 21:42:29
URL: http://elinkristensson.blogg.se
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Härligt. Kraam

2014-06-20 @ 03:27:21
URL: http://wiilow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0