23 mars 2014

Hej!
Nu var det söndag igen och tiden går verkligen fort ibland, kan inte låta bli att längta till sommarlovet! Jag vill ändå inte tänka på det för mycket för då inser jag hur mycket i skolan vi måste hinna med innan dess.
Idag hade jag en av de sämre söndagarna, men såna dagar måste man ha antar jag. Jag har pluggat fysik, skrivit på en labbrapport och sen var jag och tränade innan middagen. Jag körde bodycombat (samma som förra söndagen) och gud vad jobbigt det var! Det känns dock jättebra nu efteråt! Nu ska jag ta min svenskabok och läsa den och sen ska jag ta någon kvällsmacka eller något annat innan jag går och lägger mig.
COPYRIGHT!

Kommentarer
Postat av: MISS REBECCA

Hej! Allt bra med dig?

2014-03-23 @ 22:08:09
URL: http://rebeccamikaelsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0