Ledig dag

Hej!
Jag har haft en väldigt bra helg och igår var jag hemma hos Danne större delen av dagen. Vi pluggade matte tillsammans, spelade lite tv spel och sen vid fyra tiden blev jag hämtad. Jag åkte direkt till Sats där jag testade på ett nyss pass som heter bodycompat och det var väldigt roligt och jobbigt! Under kvällen pluggade jag ännu mer matte och sen satte jag mig framför tven innan jag gick o la mig.
Idag när jag vakande var det helt vitt ut, vilket inte var så chockerande eftersom det fortfarande är mars och vi bor trots allt i Sverige. När dagen är slut tror jag dock att det mesta av snön kommer vara borta för det har redan börjat smälta bort. Idag är jag ledig för jag har studie dag, så jag passade på och utnyttja det genom att träffa min kompis Sofie. Det var ett tag sen nu så det ska bli kul o träffas igen, vi ska träffas klockan tio i centrum och så kommer vi sedan köpa lite saker till en brunch som vi ska ha hemma hos mig! Efter vi har träffats kommer jag plugga matte och ikväll ska jag prova på ytterligare ett nytt pass där man dansar, så det ska bli kul!
Just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0