Tillbaka igen

Hej!
Igår kändes det bra att komma tillbaka till vardagen och få träffa mina nära o kära igen som jag har saknat! Dock kände jag igår att jag inte riktigt var på topp eftersom vi kom hem i söndags och sömnen har blivit lite konstig. Kvällen hos min pojkvän var i alla fall toppen, vi åt en god middag, fikade, kollade på film och sen öppnade han sina presenter av mig.
Idag var det en kort dag i skolan (då jag slutade halv ett), vilket var jätteskönt för då hade jag tid för att träna och sen har jag hunnit pluggat en del nu ikväll. Det känns skönt att ha kommit in i vardagen igen och börjat kunna träna ordentligt, vilket jag känner att min kropp mår jättebra av. Nu ska jag fixa några tidsinställda inlägg där jag kommer visa lite bilder från Dubai och sen kommer jag gå o lägga mig o läsa. Hoppas ni haft en bra dag! :)
COPYRIGHT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0