Divergent

Hej!
Det har verkligen varit skönt med långhelg och det har gjort så jag fått mer energi till skolan nu de sista veckorna. Min långhelg har i allmänhet var bra, lite blandat, men jag har gjort några riktigt roliga saker. Större delen av helgen var jag med min pojkvän, vi kollade på massa avsnitt av game of thrones, på fredagen var vi på bio och sen igår var vi på middag hos min mormor och hennes man. Filmen vi såg på bio heter Divergent och den var så sjukt bra tycker jag, ett stort tips!
Idag var jag i stan med min kompis Olivia som jag inte träffat på 8 (!!!) månader. Det var väldigt kul o träffas igen och vi får hoppas att det inte blir lika långt till nästa gång. Nu ska jag sova för att sedan börja med nationella i svenska imorgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0