Träningsdag

Hej!
Den här veckan har varit väldigt bra hittills och jag har fått in många träningspass, vilket jag mår så otroligt bra av. Jag vet seriöst inte vad jag skulle göra utan träningen, förmodligen må skitdåligt i alla fall.
Idag var det orientering i skolan, vilket var skönt eftersom torsdagar är min längsta dag på veckan. Jag hade starttid klockan 12 och ungefär en timme senare var det klart. Jag o mina vänner sprang tillsammans så det kändes bra. Det var ganska jobbigt för det var mycket upp o ner (som det är i skogen) och sen var det 18 kontroller vi skulle hitta. Annars idag har jag pluggat lite annat möjligt och nu på kvällen gick jag på mina favorit pass. Dans Step och Core, vilket var väldigt skönt! Det blev ett träningsdag för mig idag och nu kommer jag somna riktigt gott! :) En bild från dagens lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0