Valborg

Hej!
Jag tänkte berätta lite om min valborg som blev en väldigt lyckad kväll! i skolan hade vi en ganska skön dag och det kändes väldigt skönt att veta att när sista lektionen är slut har jag fyra lediga dagar framför mig. Efter skolan gjorde jag i ordning mig för att åka till min kompis som fyllde år igår. Hon hade en tjejmiddag där hon hade bjudit sina vänner från sin förra skolan och från friidrotten så det var kul att få träffa dem också. Vi blev bjudna på en tre-rätters middag som var hur god som helst, sen hade vi frågesport om alla som var där och sedan kollade vi på film. Det var en riktigt trevlig och rolig kväll och det var så länge sen jag var på något liknande så det var extra kul. Jag sov över där och sen åkte jag hem i morse. Idag gick jag verkligen på ett mördar-pass och jag är HELT slut i kroppen nu, vill inte ens tänka på vilken otrolig träningsvärk jag kommer ha i morgon. Nu ska jag fortsätta plugga lite, ha det så bra! :)
COPYRIGHT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0