Lördag + Söndag

Heej, nu ska jag berätta om vad jag gjorde i lördags och söndags. I lördags så vaknade jag runt 09:00 - 09:30 tiden. Jag gick upp och åt frukost och sen duschade jag och sedan satte jag på mig mina fotbollskläder. För jag skulle ha fotboll kl 13:00. När klockan var 12:25 så fick jag skjuts till fotbollen. Fotbollen höll på i 1 och en halv timme, och sen efter fotbollen så åkte jag hem och gjorde iorning mig. Sen så hämtade mormor mig för jag skulle äta mat där. Igentligen så skulle vi åka hem till mig sen efter maten men jag stannade där lite till. Samma kväll så kollade jag på Robinson och det var det första avsnittet för iår. På söndagen så vaknade jag lite tidigare än lördagen. När jag vaknade så tänkte jag att jag skulle sortera lite i mina lådor. Så det var det jag gjorde efter frukosten. Jag höll på ett tag tills mamma kom hem för hon hade varit på ett spa från lördagen till söndagen. Idag så var det en helt vanlig dag förutom att jag hade utvecklingssamtal, och det gick jätte bra.
Men nu har jag bytt musik tema till Amanda Jensen låtar.

                                             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0