Helgen

I helgen på lördagen så var jag och min familj i Skärholmen för vi skulle köpa lite saker som vi behövde. Jag köpte två stycken långa t-shirtar. Den ena var svart och den andra mörklila. Efter vi hade varit där i ungefär 4 timmar så åkte vi hem. Klockan fem samma dag så var vi bjudna på middag hos några vänner. När vi kom dit så åt vi mat, vi åt kött med potatis och sås till. Efter maten så kollade vi på Kändisdjungel ( det var final ) och till det så åt vi godis. När klockan var 21:30 så åkte vi hem. När vi kom hem så var Amanda & Sebastian hemma. Dom kollade på fotboll och åt godis. Sen efter ett tag så gick jag och la mig och läste.

         

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är Sebastian hennes kille XD ?? ;P

2009-09-28 @ 18:13:50
Postat av: Hunny

Vilken cool bild :)

2009-09-28 @ 19:21:35
URL: http://anotherday.blogg.se/
Postat av: Malin

Aaa.

2009-09-28 @ 20:37:27
URL: http://summershadow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0