Mobil

Jag vill ha en ny mobil, men jag vet inte exakt vilken jag vill ha men igår så åkte jag, mamma och Amanda iväg och kollade på mobilder till oss i familjen efter jag hade haft fotboll. Vi åkte först och hämtade en lampa som mamma hade beställt, som vi skulle ha mellan köket och matsalsrummet. Men sen så åkte vi till Elgiganten och kollade. Jag hittade en mobil som jag hade sett innan som jag skulle kunna tänka mig att ha. Det är en sån som man fäller upp. Och sen så kan man byta skalet som är på ovansidan, det finns massa olika att välja på. Vilken tycker ni är finast?? Mobilen heter: w508 fall om ni undrar. Så här ser mobilen ut även med olika skal:          


Kommentarer
Postat av: Gabby

Skal 2, 8 och 9 är fina tycker jag :)

2009-09-12 @ 18:22:09
Postat av: Malin

Okej jag tycker nog 1, 6 och 9.

2009-09-12 @ 18:43:33
URL: http://summershadow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0