Brida

Heej, jag har nyss läst ut boken "Brida". Jag tyckte att den var ganska bara faktiskt och skulle kunna tänka mig att läsa några anndra av Paulo Coelhos böcker. Så här står det på baksidan:
Irlänskan Brida är en ung och vacker kvinna med en ovanlig gåva. Hon är nyfiken på magi och uppsöker en mästare för att lära sig måntradionen. Med magins hjälp hoppas hon kunna besvara vissa frågor i sitt liv.
Det allra viktigaste för henne är att lära sig att upptäcka sin andra hälf : den som behärskar månens tradition vet när hon står inför själens andra halva. Men under hennes resa i mysteriernas värld väcks även tvivlen. Vill hon verkligen lära sig traditionen som kan avslöja vem som är hennes livs kärlek? Är det någon hon ännu inte har träffat, eller finns han närmare än hon tror?







Kommentarer
Postat av: Anett Ternblad

Jag håller på att läsa samma bok Jag har lånat en bok till av honom den heter Pilgrimsfärden (tror jag) Jag tycker det är jätte intresant Kram:faster

2009-09-22 @ 20:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0