Invigning Segeltorps IP

Idag på invigningen så var det jätte roligt emellanåt. Först så fick vi stå och sälja lotter, det var inte så jätte roligt men sen när man hade stått i en timme fick man byta men några andra. Jag och Ebba gick en tipsrunda och efter man hade gått den så fick man bröd, vatten och kexchoklad:) På scenen så var det några som sjöng och så var det en kille som höll på att trixa med bollar. Molly Sanden kom jag sjöng och efter det så kunde man få autograf, jag och Ebba gick inte dit i början för då var det sån kö men sen när det bara var några personer så gick vi dit. Jag och Ebba testade hur snabbt vi kunde skjuta, det gick inte så bra fick bara 49 km/h men jag testade bara en gång.




Kommentarer
Postat av: Gautehelen

Great site. Keep doing.

2011-04-24 @ 22:00:34
URL: http://gautehelen.blogbrief.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0