Den jobbigaste läxan!

Hej allihopa!
Nu på hela eftermiddagen fick jag äntligen tid till att blogga! Jag har nämligen hållit på med att skriva en bokuppgift om en bok som vi läst i skolan, och det är ungefär 8 frågor och man måste typ skriva minst en halv dataskriven sida för att få med allt i frågan. Sen ska man reflektera och motivera så himla mycket så det tar ett tag. Men som tur är så behöver vi bara skriva en bokuppgift en gång i månaden, på ett ungefär!
Det är verkligen den jobbigaste läxan man kan få i skolan. Jag tror att alla i min klass också tycker den är väldigt jobbig att göra för det tar så lång tid! Sen måste man tänka hela tiden vad man skriver så att det ska bli bra, så det är lite jobbigt. Nu har jag har skrivit mer än hälften på bokuppgiften och de frågorna som tar längt tid, så i morgon behöver jag inte skriva lika mycket. Den ska nämligen senast in på fredag så måste skicka den i morgon kväll. Sen har jag en no läxa till fredag, men den kommer ta betydligt snabbare!
Nu blev det ett ganska tråkigt inlägg för det handlar bara om läxor, men hade inget annat att skriva om för skolan var väl som vanligt! :)
Eftersom det inte är så mycket till jul/vinterkänsla på min blogg lägger jag upp den här bilden!


COPYRIGHT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0