Fotbollsträning & första snön (?!)

Hej allihopa!
För ett tag sedan kom jag hem från fotbollsträning så jag har hunnit duscha, äta o.s.v. Idag på träningen var det väldigt kallt och efter ett tag började det snöa VÄLDIGT mycket! Det var helt vitt ute! Men det varade inte så länge och jag antar att det är för varmt för att snön skulle stanna kvar. Så det gills nog inte som första snön ändå, eller för mig så ska det stanna på marken för att "gillas" som första snön. Men det snöade som sagt väldigt mycket, så är lite tveksam.
Aja nu ska jag inte babbla mer om det, för nu ska jag läsa några sidor i en bok som vi har i läxa! :) Vi hörs! :)
Så här ser det ut i mitt fönster just nu, mysigt va? :)

COPYRIGHT!

Kommentarer
Postat av: fanny

sv; tack så mycket sötnos! :D

2011-12-06 @ 00:16:52
URL: http://fannyelina.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack snälla! :)

2011-12-06 @ 15:55:29
URL: http://emmajjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0