Jag ♥ träning

Hej allihopa!
Just nu sitter jag och skriver vid datorn med världens träningsverk! I söndags efter jag tränat så fick jag träningsverk på flera ställen. Jag tycker att det kan vara lite jobbigt ibland, men det känns VÄLDIGT bra! Jag mår så bra av att träna och det är roligt! Speciellt när jag tränar fotboll också! Jag hade fotbollsträning igår och jag tycker att det gick ganska bra för mig. Så det känns riktigt bra!
Jag har nyss gjort klart det mesta av alla mina läxor så det är riktigt skönt! Nu behöver jag bara plugga till NO provet jag har på fredag.
Vi hörs! :) Här är en bild som jag lånade från Lollo, besök gärna hennes blogg!! :)
Kan ni se mig?

                                                    BILDKÄLLA

Kommentarer
Postat av: Andrea Hedenstedt

Vilket lag kör du i? :)

2011-11-20 @ 15:04:14
URL: http://andreaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0