Svar från frågestunden!

Hej allihopa!
Förlåt för att svaren kom upp lite sent, men det kom fler frågor i sista sekunden! Vilket bara är roligt! :)
Martina
:
Varför började du att blogga? Jätte fin blogg Malin! :D <33
Sv: Min kompisar bloggade så jag tyckte det verkade kul! Tack! :D <3
Emma:
Vad är äkta kärlek för dig?
Sv: Ärlighet, vara sig själv, trygghet, sen vet jag faktiskt inte.
Har du syskon? i så fall hur många?
Sv: Ja 3, men två av dem är halvsyskon.
Vad vill du bli när du är vuxen?
Sv: Läkare, och till en början fotograf :)
Har du haft en dröm som har gått i uppfyllelse?
Sv: Ja!
Tror du på spöken?
Sv: Nej, och kommer inte det förrän jag sett ett :P
Vad är det absolut värsta du vet?
Sv: När ens vänner eller familj mår dåligt, för då mår man själv dåligt. Eller om det hänt något med ens vänner/familj.
Gillar du vintern?
Sv: Ja när det inte är alldeles för kallt!
New York var helt klart en dröm som kom i uppfyllelse!

Anonym:
Hur trivs du i din klass? btw, du har en jätte fin blogg!!! <3
Sv: Jag trivs bra! :) Tack så mycket! :D <3
Lovisa:
Favorit låt?
Sv: Bruno Mars - It will rain (just nu i alla fall).
Favorit film?
Sv: Kan inte välja en, men gillar The Twilight Saga!
Vad önskar du dig i julklapp?
Sv: Vet inte än, kanske ett objektiv.
Favorit blogg?
Sv: Kenzas.
Favorit färg?
Sv: Grön.
Dröm resemål?
Sv: Afrika och Australien.
Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Sv: Spara det mesta till framtiden, men lite av pengarna skulle jag köpa saker för! Men helt klart ett objektiv!
Favorit affär?
Sv: Gina Tricot & H&M tror jag.
Favorit klädesplagg?
Sv: Jag har inget speciellt, men gillar att ha på mig jeans!

Martina:
Varför vill du bli läkare när du blir stor? <33 ses snart! Saknar dig redan!! :D
Sv: Jag tycker att det är väldigt intressant och vill hjälpa människor!
Saknar dig med!! :D <3

Daniella:
Hur gammal är du? :)
Sv: 14 :)
Har du något husdjur?
Sv: Fiskar :P Men hos pappa katt o hund.
Hur länge har du bloggat?
Sv: Nästan exakt 2 ½ år.
Hur länge tror du att du kommer blogga?
Sv: Jag vet inte, tills jag inte längre har tid.
Vad tror du händer om 60 år?
Sv: Ingen aning :S
Vad är ditt drömyrke?
Sv: Läkare, och till en början fotograf :D
Ulrika:
Vilka brukar du vara med i skolan? puss <33
Sv: Jag är mest med Sofie och Martina, men är lite med andra också :)

Sanne:
Hur gammal är du?:)kram
Sv: 14 år :)
Wiliow:
Har du något smeknamn?
Sv: Nej.
Vilket är ditt dröm yrke?
Sv: Läkare :)
Har du någon fobi?
Sv: Ingen jättefobi, men gillar inte småkryp.
Ditt bästa klädesplagg?
Sv: Jag har inget speciellt, men jag gillar jeans.
Vad gör dig ledsen?
Sv: Om det hänt något med min familj/vänner.
Vad gör dig glad?
Sv: Fotboll och mina vänner! :)

Hoppas ni är nöjda med svaren! :)
För att se vem som vann länken med det bästa ställda frågorna klicka HÄR!!!


Kommentarer
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

allt bra? :)

/ http://smnmode.blogg.se

Postat av: LOVISA PHOTOGRAPHY ♥

Åh Tack! :D



Var gärna med i veckans blogg!



http://solkvints.blogg.se/2011/november/veckans-blogg.html#comment

2011-11-26 @ 13:37:59
URL: http://solkvints.blogg.se/
Postat av: Emma♥

roligt att läsa svaren =)

2011-11-26 @ 17:19:11
URL: http://vildflicka.blogg.se/
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

jo det är bra här :d

/ http://smnmode.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0