Never Say Never

Hejsan!
Idag har det inte varit en rolig dag för mig. Jag har inte gjort någonting alls, för jag har inte haft orken eller lusten. Jag är fortfarande jättefökyld, men ska nog gå till skolan i morgon ändå! Men måste nog hoppa över idrotten och fotbolls träningen :(
Det roligaste jag gjorde idag var när jag kollade på filmen Never Say Never. Igår hyrde nämligen jag 3 filmer, och en av dem var bl.a. Never Say Never. Jag är inget jätte fan av Justin Bieber, men gillar honom! Därför ville jag gärna se den här filmen, och jag gillade den verkligen! :)
Snart så börjar Idol, men kommer inte se på det för jag ska kolla på film med familjen istället! Det blir filmen Hur många lingon finns det i världen!
    
                                    BILDKÄLLA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0