Vänner, fotboll, hostig o.s.v

Hejsan!
Idag har det varit helt okej dag i skolan, både bra och dåligt. Det dåliga var att jag har gått runt och varit hostig hela dagen och det är inte så kul. Jag har ett par tabletter jag tar mot hostan, men de hjälper bara ett tag och jag får inte ta de så ofta o.s.v. Sen har jag varit väldigt trött så det känns som att jag bara har sosat runt i skolan idag. Fast som tur var hade jag mina vänner där som gjorde att jag orkade vara i skolan denna dag. Vi skrattade väldigt mycket och blir glad bara av att tänka på det. Tänkt vad bra det är att ha vänner, kan inte tänka mig ett liv utan vänner!
När jag gick hem från skolan så snöande det jättemycket och det gör det fortfarande. Jag pratade lite med Hanna om sportlovet, då mina andra vänner Hanna och Emmie kommer till mig! Eftersom jag pratade med henne höll jag på att missa bussen, fick bokstavligen springa allt vad jag kunde. Men den här busschauffören var snäll och väntade!
Nu ska jag snart äta mellis och sen blir det plugg. Jag vet inte om det blir någon träning idag för det snöar så jäkla mycket, men det kommer jag inte få reda på förrän om någon timme eller så! Det här blev ett långt inlägg, men det är skönt att få skriva av sig ibland! Håller ni inte med? :)
Här är en bild från igår då jag hade ett par blåa jeans och en röd tröja eftersom det var alla hjärtans dag. På bilden kan ni också se mina naglar som jag målade för någon dag sedan! :)

COPYRIGHT!


Kommentarer
Postat av: Emma

åh, tack!

Vilka fina naglar.

2012-02-15 @ 18:08:24
URL: http://emmajjohanssson.blogg.se/
Postat av: Becka [fotoblogg]

Jättefina naglar! :D

SV: Tack så hemskt mycket, du är ju bara för underbar!

<3

2012-02-15 @ 21:38:38
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu
Postat av: IMAGONS - Hobbyfotograf

snygga naglar!

Vad har du för kamera och har du photoshop?

Vart laddade du ner det om du gjorde det isåfall?

TACKSAM FÖR SVAR! :D

2012-02-18 @ 09:40:56
URL: http://imagons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0